dilluns, 9 de març del 2015

Costa esta: península Kaikoura i voltants

Després de sortir del gel vam conduir cap al PN de Arthur Pass. Vam arribar amb ganes de fer muntanya, però no esperàvem trobar tant de fred! Ens vam llevar amb una boira baixa i un fred que ja no recordàvem. Vam esmorzar tranquil·lament, avui el te l'hem escalfat més que els altres dies!! Al centre d'informació vàrem recollir els mapes de les caminades, però el fred continuava allà i les ganes de fer trekking van anar marxant. Després de fer un consulta del temps als kiwis d'allà, vàrem fer un cop de cap i vam marxar de l'hivern camí de la primavera-estiu, a la qual estem aclimatats en el viatge.

Tras salir del hielo conducimos hacia el PN de Arthur Pass. Llegamos con ganas de hacer montaña, pero no esperábamos encontrar tanto frío! Nos levantamos con una nieblína baja y un frío que ya no recordábamos. Desayunamos tranquilamente, hoy el té lo hemos calentado más que otros días !! En el centro de información recogimos los mapas de las caminatas, pero el frío seguía allí y las ganas de hacer trekking fueron marchando. Después de hacer un consulta del tiempo a los kiwis de allí, hicimos un cabezazo y nos fuimos del invierno camino de la primavera-verano, en la que estamos aclimatados en el viaje.

Així que, vam fer carretera fins a arribar a Kaikoura, ciutat petita de la costa est. Pel camí hem fet parada a la badia de Gosse, una platja plena de roques que allotgen algues i unes petxines força grans amb un interior brillant. Vam passar força estona buscant-les entre les algues mortes a la sorra.

Así que, hicimos carretera hasta llegar a Kaikoura, ciudad pequeña de la costa este. Por el camino hemos hecho parada en la bahía de Gosse, una playa llena de rocas que albergan algas y unas conchas bastante grandes con un interior brillante. Pasamos bastante tiempo buscándolas entre las algas muertas en la arena.

Després, ja gairebé arribant a Kaikoura hi ha una paret de pedra amb un forat que la travessa de cantó a cantó, s'anomena túnel de Ramamai. Quan estàvem asseguts en una pedra tot guaitant el mar, de sobte hem vist un grup de dofins que saltaven, què bonics!

Después, ya casi llegando a Kaikoura hay una pared de piedra con un agujero que la atraviesa de lado a lado, se llama túnel Ramamai. Cuando estábamos sentados en una piedra todo observando el mar, de repente hemos visto un grupo de delfines que saltaban, qué bonitos!

Llavors ja hem arribat a Kaikoura. És una ciutat de costa on es poden fer excursions en vaixell per avistament de balenes i dofins, caminades per la península fins a una colònia de foques, i compres de souvenirs. Nosaltres ens hem decantat per les caminades i les foques. En aquest punt es poden veure des de mooolt aprop, s'hi pot accedir sense cap barrera física. Això si, cal ser conscient que un entra a casa seva i no cal apropar-se, ni incomodar-les.

Entonces ya hemos llegado a Kaikoura. Es una ciudad de costa donde se pueden hacer excursiones en barco para avistamiento de ballenas y delfines, caminatas por la península hasta una colonia de focas, y compras de souvenirs. Nosotros nos hemos decantado por las caminatas y las focas. En este punto se pueden ver desde muuuy cerca, se puede acceder sin ninguna barrera física. Eso si, hay que ser consciente de que uno entra en su casa y no hay que acercarse, ni incomodar foto.

La caminada per la península l'hem començat pel mar, la marea baixa deixa pas obert, llavors un cop a l'extrem hem enfilat amunt per descobrir les vistes de la península de Kaikoura.

La caminata por la península la hemos empezado por el mar, la marea baja deja paso abierto, entonces una vez al extremo hemos subido arriba para descubrir las vistas de la península de Kaikoura.

D'aquesta manera hem viscut els últims dies abans d'anar fins a Christchurch a entregar la furgo. Això us ho explicarem en la següent entrada.
Fins aviat! ;)

De esta manera hemos vivido en los últimos días antes de ir hasta Christchurch a entregar la furgo. Esto os lo explicaremos en la siguiente entrada.